9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Asi se nenajde nikdo, kdo by ve svém okolí neměl nějakého toho "obtížného" jedince. Nejraději bychom se jim samozřejmě vyhnuli a vůbec se s nimi nebavili, jenže to často není možné. A právě proto je tu tahle kniha - dozvíte se z ní, co má dotyčný problémový jedinec zřejmě za problém a jak s ním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 9 typů obtížných lidí - Jak je rozpoznat a rychle zlepšit pracovní vztahy je 247 Kč

Výběr knih autora Nick Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Nick Robinson
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.