A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skalického novela i povídky se vyznačují přímočarostí a drsností, neberou si servítky vůči totalitní i demokratické politické reprezentaci a nešetří ani souputníky a kamarády. Záměrná jazyková neotesanost, nazývající křivdy a nespravedlnosti pravými jmény, s přídechem ostré parodie, vyjadřuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A bude stejně... Nesnažte se nás pochopit a jiné texty je 253 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Skalický „Skalák“
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.