Balada o dřevěném světě a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Balada o dřevěném světě a jiné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o dřevěném světě a jiné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o dřevěném světě a jiné povídky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o dřevěném světě a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Balada o dřevěném světě, nazvaná podle jedné z povídek, vypráví o tradičním, původním způsobu bytí v relativně uzavřených komunitách, založeném na jemně tkaném předivu sice nepsaných a nevyslovených, avšak všemi respektovaných pravidlech. Mohou to být například pravidla klukovských válek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Balada o dřevěném světě a jiné povídky je 230 Kč

Výběr knih autora Vladimír Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kučera
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.