A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
294 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Two villains, one girl, and a deadly battle for happily ever after. Evangeline Fox ventured to the Magnificent North in search of her happy ending, and it seems as if she has it. She's married to a handsome prince and lives in a legendary castle. But Evangeline has no idea of the devastating…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Curse For True Love: the thrilling final book in the Once Upon a Broken Heart series je 281 Kč

Výběr knih autora Stephanie Garber

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Garber
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.