20-Minute Gut Health Fix

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

20-Minute Gut Health Fix koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
768 Kč
Skladem (odeslání ihned)

20-Minute Gut Health Fix koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
650 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
20-Minute Gut Health Fix koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
691 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A cookbook to revolutionise your gut health and reverse your reliance on ultra-processed food from Masterchef winner, Gastroenterologist and Saturday Kitchen favourite, Saliha Mahmood Ahmed

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 20-Minute Gut Health Fix je 703 Kč

Výběr knih autora Saliha Mahmood Ahmed

Zobrazit všechny knihy autora Saliha Mahmood Ahmed
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.