A Gambling Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Gambling Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Gambling Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Gambling Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Gambling Man koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, A Gambling Man, Autoři : David Baldacci, Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Gambling Man je 193 Kč

Výběr knih autora David Baldacci

Zobrazit všechny knihy autora David Baldacci
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.