A jde se na to!. Vytvořme nový svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A jde se na to!. Vytvořme nový svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A jde se na to!. Vytvořme nový svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A jde se na to!. Vytvořme nový svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Michael Morris vysvětluje praktické způsoby, kterými se dá přispívat k dobru Země a lidstva i co může člověk udělat pro své zdraví, spokojenost a seberealizaci. Čtenář najde v knize alternativní řešení v hospodářství, finančnictví i vzdělávání.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A jde se na to!. Vytvořme nový svět je 288 Kč

Výběr knih autora Michael Morris

Zobrazit všechny knihy autora Michael Morris
Výběr knih vydavatele Anch-books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anch-books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.