A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svět je špatný. Jakob Jakobi to zakusí na vlastní kůži, když ho cestou na vánoční trhy okradou dva muži v kostýmech Mikuláše a čerta. Na Zemi se zkrátka a dobře musí něco změnit, nejen v malém, ale i ve velkém. Kdo to tvrdí? Jakobův starý známý, Bůh osobně. Objeví se v podobě všeuměla Abela…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Bůh pravil: Musíš mi pomoci! (Defekt) je 300 Kč

Výběr knih autora Hans Rath

Zobrazit všechny knihy autora Hans Rath
Výběr knih vydavatele Anch-books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anch-books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.