A Little History of Literature

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Little History of Literature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
A Little History of Literature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

A Little History of Literature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
A much-loved author brings the world of literature alive for all ages This 'little history' takes on a very big subject: the glorious span of literature from Greek myth to graphic novels, fromTheEpic of GilgameshtoHarry Potter. John Sutherland is perfectly suited to the task. He has researched,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Little History of Literature je 318 Kč

Výběr knih autora John Sutherland

Zobrazit všechny knihy autora John Sutherland
Výběr knih vydavatele Yale University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yale University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.