Little History of Literature

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little History of Literature koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little History of Literature koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little History of Literature koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A vibrant guide to the world of literature, from dramatic plays to engrossing novels Literature has inspired every civilisation, from Greek myth to today's graphic novels. John Sutherland, who has researched, taught and written on the entire glorious span of human literary activity, here guides…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little History of Literature je 342 Kč

Výběr knih autora John Sutherland

Zobrazit všechny knihy autora John Sutherland
Výběr knih vydavatele Yale University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yale University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.