…a nelez moc vysoko!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

…a nelez moc vysoko! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

…a nelez moc vysoko! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

…a nelez moc vysoko! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

…a nelez moc vysoko! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

…a nelez moc vysoko! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis

Dvaačtyřicet povídek, každá doprovázená zábavnou originální kresbou, vypráví o přátelích, zajímavých lidech a především o autorově dětství, studiu a koníčcích, z nichž nejzřetelněji do popředí vystupuje horolezectví. Samotný název knihy napovídá tuto spojitost - odkazuje totiž na obvyklý…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy …a nelez moc vysoko! je 257 Kč

Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.