Autor a čtenář jako představy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autor a čtenář jako představy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Autor a čtenář jako představy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Autor a čtenář jako představy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autor a čtenář jako představy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autor a čtenář jako představy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Je dobře se při četbě ptát, co chtěl básník říci? Jinými slovy – je autor literárního textu garantem jeho významu? A je důležité, aby čtenář onen význam nalezl? Co potom čtenář sám, je pouhým konzumentem daného textu, nebo se i on může stát tak trochu autorem, a text do jisté míry dotvářet? A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autor a čtenář jako představy je 192 Kč

Výběr knih autora Tomáš Jacko

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Jacko
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.