A nevěsta zavřela dveře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A nevěsta zavřela dveře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A nevěsta zavřela dveře koupíte na Albatros
Albatros
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A nevěsta zavřela dveře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A nevěsta zavřela dveře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A nevěsta zavřela dveře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novela “Nevěsta za sebou zavřela dveře“, za niž autorka obdržela prestižní Brennerovu cenu, je příkladem autorčina smyslu pro humor. Na pozadí malé rodinné tragédie zde umně rýsuje portrét jedné společenské vrstvy a zároveň si utahuje z rodiny svatebčanů, kterým nevěsta dává ve svatební den…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A nevěsta zavřela dveře je 193 Kč

Výběr knih vydavatele Garamond

Zobrazit všechny knihy vydavatele Garamond
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.