Alma, Mahler a Gropius

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alma, Mahler a Gropius koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma, Mahler a Gropius koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma, Mahler a Gropius koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma, Mahler a Gropius koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis

Román se noří do emocionálně náročného světa manželství Mahlerových. Zasnoubení vášnivé krásky s postarším Židem vyvolalo ve Vídni skandál. Navíc musela Alma slíbit, že se pro muže vzdá komponování. O osm let později obdrží Gustav dopis, je to milostné psaní pro Almu. Proč ho uhrančivý…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alma, Mahler a Gropius je 286 Kč

Výběr knih vydavatele Garamond

Zobrazit všechny knihy vydavatele Garamond
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.