A Portrait of the Artist as a Young Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Portrait of the Artist as a Young Man je 90 Kč

Výběr knih autora James Joyce

Zobrazit všechny knihy autora James Joyce
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.