Portrait of the Artist as a Young Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Portrait of the Artist as a Young Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
James Joyce's semi-autobiographical first novel explores the author's own love-hate relationship with Ireland through Stephen Dedalus, Joyce's literary alter ego. Dedalus yearns to be an artist, but must first overcome the aspects of Irish society, like school and the church, that he feels…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Portrait of the Artist as a Young Man je 222 Kč

Výběr knih autora James Joyce

Zobrazit všechny knihy autora James Joyce
Výběr knih vydavatele Union Square a Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Union Square a Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.