An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates, Autoři : Sabaa Tahir, Rok vydání : 2019,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy An Ember in the Ashes 3. A Reaper at the Gates je 282 Kč

Výběr knih autora Sabaa Tahir

Zobrazit všechny knihy autora Sabaa Tahir
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.