Beauty, Hair, Style

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 441 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beauty, Hair, Style koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Beauty, Hair, Style koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beauty, Hair, Style koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beauty, Hair, Style koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Zdraví a životní styl od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beauty, Hair, Style je 513 Kč

Výběr knih autora Sophie Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Hannah
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.