A Stroke of the Pen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 468 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Stroke of the Pen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Stroke of the Pen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
480 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A Stroke of the Pen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
641 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Stroke of the Pen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
510 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Fantasy od společnosti Doubleday.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Stroke of the Pen je 524 Kč

Výběr knih autora Terry Pratchett

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett
Výběr knih vydavatele Doubleday

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doubleday
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.