Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
V prosinci 2006 uvedl britský televizní kanál SKY 1 dvoudílnou filmovou adaptaci románu Terryho Pratchetta Otec prasátek. Setkala se s mimořádně příznivým ohlasem a získala v březnu 2007 dvě ceny od britské odborné asociace BAFTA. Proto vznikla i knižní podoba této adaptace, kromě úplného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Otec prasátek - ilustrovaný scénář (Defekt) je 170 Kč

Výběr knih autora Terry Pratchett

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.