Swallow in Winter

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Swallow in Winter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Swallow in Winter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Swallow in Winter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Swallow in Winter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Swallow in Winter koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Swallow in Winter

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Swallow in Winter je 300 Kč

Výběr knih autora Timothée de Fombelle

Zobrazit všechny knihy autora Timothée de Fombelle
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.