A tělo se stalo slovem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 720 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A tělo se stalo slovem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
720 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A tělo se stalo slovem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
805 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A tělo se stalo slovem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
809 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A tělo se stalo slovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
716 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: A tělo se stalo slovem - Brikcius Eugen. Sebraný spis všetečného literáta a umělce Eugena Brikciuse, narozeného v roce 1942 v Praze, obsahuje kompletní autorovo slovesné dílo v poezii, próze, jeho studie a eseje věnované výtvarnému umění, literatuře, kultuře i fenoménům mystifikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A tělo se stalo slovem je 762 Kč

Výběr knih autora Eugen Brikcius

Zobrazit všechny knihy autora Eugen Brikcius
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.