...to jsou těžké vzpomínky I. svazek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 025 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

...to jsou těžké vzpomínky I. svazek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 025 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...to jsou těžké vzpomínky I. svazek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...to jsou těžké vzpomínky I. svazek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...to jsou těžké vzpomínky I. svazek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
972 Kč
Není skladem

...to jsou těžké vzpomínky I. svazek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 107 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přináší tematicky utříděné úryvky vzpomínek pamětníků z původních skupin českých a moravských Romů a Sintů. Ti se v českých zemích usazovali od konce 17. století a postupně zde nalézali svůj skutečný domov, a to až do doby, než byli v průběhu druhé světové války z rasových důvodů ve své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ...to jsou těžké vzpomínky I. svazek je 1 105 Kč

Výběr knih autora Jana Horváthová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Horváthová
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.