A Theory of Justice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 999 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Theory of Justice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
999 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Theory of Justice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
941 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti Harvard University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Theory of Justice je 970 Kč

Výběr knih autora John Rawls

Zobrazit všechny knihy autora John Rawls
Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.