Theory of Justice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Theory of Justice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 025 Kč
Není skladem

Krátký popis
Though the revised edition of A Theory of Justice, published in 1999, is the definitive statement of John RawlsÂ’s view, much of the extensive literature on his theory refers to the first edition. This reissue makes it once again available for scholars and serious students of RawlsÂ’s work.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Theory of Justice je 1 025 Kč

Výběr knih autora John Rawls

Zobrazit všechny knihy autora John Rawls
Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.