A World of Flavour: A Celebration of Food and Recipes from Around the Globe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 737 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A World of Flavour: A Celebration of Food and Recipes from Around the Globe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
737 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A World of Flavour: A Celebration of Food and Recipes from Around the Globe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
nspire children to read, learn, and cook their way around the world with this vibrant collection of authentic recipes and fascinating food facts In this innovative cookbook, children are invited to explore more than forty countries through the universal language of food. Through fun facts and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A World of Flavour: A Celebration of Food and Recipes from Around the Globe je 770 Kč

Výběr knih autora Gabrielle Langholtz

Zobrazit všechny knihy autora Gabrielle Langholtz
Výběr knih vydavatele Phaidon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Phaidon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.