A Year in Bloom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 796 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Year in Bloom koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Year in Bloom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
975 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Year in Bloom koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
796 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An illustrated insider’s guide to the best flowering bulbs for beautiful garden plantings throughout the year Bulbs are an essential part of any gardener’s planting palette – from the first snowdrops of winter to the last crocus of autumn, they offer endless opportunities for floral impact and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Year in Bloom je 885 Kč

Výběr knih autora Lucy Bellamy

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Bellamy
Výběr knih vydavatele Phaidon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Phaidon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.