ABBA za železnou oponou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ABBA za železnou oponou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
ABBA za železnou oponou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ABBA za železnou oponou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
ABBA za železnou oponou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
401 Kč
Není skladem

ABBA za železnou oponou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Není skladem

ABBA za železnou oponou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ABBA za železnou oponou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Skupina ABBA nikdy v bývalém socialistickém Československu nevystoupila. Přesto tu s námi byla. Lidé její hudbu milovali, tančili na ni na diskotékách, kupovali její desky a kazety, chodili do kina na ABBA ve filmu a věšeli si na stěny její plakáty. Příběh slavné švédské skupiny se spojil s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ABBA za železnou oponou je 433 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Graclík , Richard Pachman

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Graclík, Richard Pachman
Výběr knih vydavatele MV knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele MV knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.