Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ať už hledáte inspiraci pro sváteční pečení, nebo jen chcete nahlédnout pod pokličku života na Valašsku, tato kniha vám přinese chuť k jídlu, ale i k objevování. Sladké Valašsko je pozvánkou do kraje, který má v sobě kouzlo dávných dob, duši širokou jako nekonečné tamní pastviny a poctivost,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sladké Valašsko - Recepty, tradice a toulky historií podhůří Beskyd je 302 Kč

Výběr knih vydavatele MV knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele MV knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.