Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé vydání učebnice se zaměřuje na čtyři tradiční soukromoprávní zásady a jim odpovídající instituty: z věcného práva na zásadu akcesní-superficiální a translační, z dědického práva na zásadu pořizovací volnosti a univerzální sukcese. Přibližuje jejich pojem, smysl a vývoj, včetně komparace s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Absolutní majetková práva z historicko-srovnávací perspektivy - Vybrané otázky je 245 Kč

Výběr knih autora Ondřej Horák

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Horák
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.