Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 50 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
50 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všichni si je pamatují daleko přesněji… Všichni vědí daleko lépe, jak to tehdy doopravdy bylo…Pro někoho jsou devadesátá léta 20. století především začátkem nové demokratické éry. Pro jiné dobou, kdy se za hesla jako „tržní hospodářství“ či „kuponová privatizace“ skrylo obrovské rozkrádání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sametání pod koberec - Devadesát detailů z divokých devadesátých je 91 Kč

Výběr knih autora Ondřej Horák

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Horák
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.