Abundance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abundance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Abundance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
461 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abundance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abundance koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover the keys to a life of success, fulfilment, wholeness and plenty We live in a time of fear and insecurity, wrapped up in a mindset of lack, scarcity and limitation.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abundance je 377 Kč

Výběr knih autora Dr Deepak Chopra

Zobrazit všechny knihy autora Dr Deepak Chopra
Výběr knih vydavatele Ebury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.