Aftermath

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aftermath koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aftermath koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Aftermath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Aftermath koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Featuring black and white photographs and posters from post-war Germany - some beautiful, some revelatory, some shocking - Aftermath evokes an immersive portrait of a society corrupted, demoralised and freed - all at the same time.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aftermath je 368 Kč

Výběr knih autorů Rok vydání : 2022 , Harald Jähner

Zobrazit všechny knihy autora Rok vydání : 2022, Harald Jähner
Výběr knih vydavatele Ebury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.