Access to History: France in Revolution 1774–1815 Sixth Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 679 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Access to History: France in Revolution 1774–1815 Sixth Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Exam board: AQA; Pearson Edexcel; OCRLevel: AS/A-levelSubject: HistoryFirst teaching: September 2015First exams: Summer 2016 (AS); Summer 2017 (A-level)Put your trust in the textbook series that has given thousands of A-level History students deeper knowledge and better grades for over 30 years…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Duncan Townson , Dylan Rees

Zobrazit všechny knihy autora Duncan Townson, Dylan Rees
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.