Act II: Murder!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Act II: Murder! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Act II: Murder! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Helen and Mark are actors in a high school version of Shakespeare’sMacbeth. On opening night at the theater there’s a special guest in the audience, Sherlock Holmes, who witnesses a terrible murder on stage. What happens when Helen and Mark join Sherlock Holmes to solve a baffling case of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Gina D. B. Clemen

Zobrazit všechny knihy autora Gina D. B. Clemen
Výběr knih vydavatele Black Cat

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Cat
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.