A Study in Scarlet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Study in Scarlet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A Study in Scarlet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Study in Scarlet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A Study in Scarlet is the very first Sherlock Holmes story which brought great fame to Sir Arthur Conan Doyle. This incredible adventure of lost love and terrible revenge crosses two continents. It is a bewildering and macabre mystery for Scotland Yard, until Sherlock Holmes examines the case…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Study in Scarlet je 239 Kč

Výběr knih autora Doyle Conan Sir Arthur

Zobrazit všechny knihy autora Doyle Conan Sir Arthur
Výběr knih vydavatele Black Cat

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Cat
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.