Adam Destroys the Internet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adam Destroys the Internet koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
ThesecondPHENOMENALLY FUNNY out-of-this-world adventure from YouTube sensation and TV presenter Adam B is perfect for fans of David Baddiel and Ben MIller!Thirteen-year-old Adam has made a lot of mistakes in his life, but this has to be the biggest.Thanks to a MASSIVE fight with his little…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora B. Ádám

Zobrazit všechny knihy autora B. Ádám
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.