Beautiful Way to Die

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beautiful Way to Die koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beautiful Way to Die koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Beautiful Way to Die koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The third novel from Eleni Kyriacou, author of BBC Between the Covers pick The Unspeakable Acts of Zina Pavlou. Set on the casting couches of 1950s Hollywood and London, it follows the story of three women before and after their rise to fame during the heyday of film and celebrity.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beautiful Way to Die je 405 Kč

Výběr knih autora Eleni Kyriacou

Zobrazit všechny knihy autora Eleni Kyriacou
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.