Adaptace dítěte v mateřské škole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adaptace dítěte v mateřské škole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adaptace dítěte v mateřské škole koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
KnihaAdaptace dítěte v mateřské školes podtitulemaneb budování emočního bezpečí dítětese zabývá adaptací dítěte po nástupu do mateřské školy, na kterou nahlíží zpohledu teorie vazby. Adaptace na mateřskou školu je pro dítě i jeho rodinu velkou výzvou, výraznou změnou v mnoha ohledech. Výzvou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adaptace dítěte v mateřské škole je 424 Kč

Výběr knih autorů Alena Pokorná , Sokolová Hana

Zobrazit všechny knihy autora Alena Pokorná, Sokolová Hana
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.