Asistent pedagoga v mateřské škole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 396 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Není skladem

Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
472 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asistent pedagoga v mateřské škole koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
432 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vše podstatné pro asistenta pedagoga v MŠ a vedení mateřských škol - legislativa, pracovní náplň, příklady z praxe. Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asistent pedagoga v mateřské škole je 431 Kč

Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.