ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ADHD jako výhoda - Porucha, která pomáhá k úspěchu je 290 Kč

Výběr knih autora Anders Hansen

Zobrazit všechny knihy autora Anders Hansen
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.