The ADHD Advantage

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The ADHD Advantage koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The ADHD Advantage koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Are you highly driven, creative, fearless, questioning, flexible, stubborn and enterprising? Are you able to think outside the box and shrug off almost every adversity?Seeing all these positive qualities lined up, you might be surprised to learn that they are traits typical to people with ADHD.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The ADHD Advantage je 498 Kč

Výběr knih autora Anders Hansen

Zobrazit všechny knihy autora Anders Hansen
Výběr knih vydavatele Vermilion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vermilion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.