Advokát zo zadného sedadla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Advokát zo zadného sedadla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Advokát zo zadného sedadla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Advokát zo zadného sedadla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Advokát zo zadného sedadla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mikey Haller je právnik bez kancelárie. Úraduje na zadnom sedadle svojho lincolna, a tak je vždy nablízku svojim klientom. Mikey dostal nový prípad: bohatého mladíka z Beverly Hills zatkli za brutálne napadnutie ženy. Napriek bežnej praxi, keď majú advokáti obhajovať klientov, ktorí sú vinní,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Advokát zo zadného sedadla je 334 Kč

Výběr knih autora Michael Connelly

Zobrazit všechny knihy autora Michael Connelly
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.