AERO 117 První, stíhací, Zvolenský 1981-1992, 5.díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 141 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AERO 117 První, stíhací, Zvolenský 1981-1992, 5.díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AERO 117 První, stíhací, Zvolenský 1981-1992, 5.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

V tomto dílu se uzavírá bohatá historie 1. stíhacího pluku. Autor popisuje například poslední účast na cvičení Varšavské smlouvy nebo nácvik zásahu proti SR-71 letouny MiG-23, ostré střelby a misi pilotů pluku v Lybii. V období 1989-1992 přichází po sametové revoluci nové kontakty a vztahy s…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy AERO 117 První, stíhací, Zvolenský 1981-1992, 5.díl je 155 Kč

Výběr knih autora Miroslav Irra

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Irra
Výběr knih vydavatele Jakab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.