Aesthetics of Resistance, Volume III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 646 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aesthetics of Resistance, Volume III koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
646 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Originally published in German in 1981 and appearing here in English for the first time, the final volume of Peter WeissÂ’s three-volume novel The Aesthetics of Resistance depicts antifascist resistance, radical proletarian political movements, and the relationship between art and resistance…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Peter Weiss

Zobrazit všechny knihy autora Peter Weiss
Výběr knih vydavatele Duke University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Duke University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.