Ryzce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ryzce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryzce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ryzce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Ryzce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryzce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryzce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokud si chcete pochutnat na vynikajících lahůdkách z ryzců, držíte v ruce správnou knihu. Naučí vás poznávat jedlé a také léčivé druhy ryzců, které u nás můžete v průběhu houbařské sezony najít. Vedle zasvěceného textu vám k tomu pomohou barevné fotografie šedesáti druhů a základní informace o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ryzce je 332 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha, J. Kováč, Vít A., Jiří Hák
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.