Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha usiluje o dialog mezi současným afektivním obratem v humanitních vědách a zkoumáním filmové formy. Východisko tvoří model dvousměrného pohybu mezi melodramatickým excesem a afektovou teorií. Melodramatický (nad)žánr využívá určitý repertoár excesivních výrazových prostředků k vyjádření…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Afekt, výraz, performance - Proměny melodramatického excesu v kinematografii těla je 276 Kč

Výběr knih autora Jiří Anger

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Anger
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.