Biomedicínská informatika III.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 462 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biomedicínská informatika III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Biomedicínská informatika III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl edice "Biomedicínská informatika" pojednává o řadě modelů a metod, na kterých jsou založeny systémy pro podporu lékařského rozhodování. Vzhledem k postupu nových informačních a komunikačních technologií se tyto systémy užívají v klinické praxi stále více. Kniha je rozdělena do osmi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biomedicínská informatika III. je 467 Kč

Výběr knih autora Jana Zvárová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Zvárová
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.