AFTER: The Graphic Novel 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AFTER: The Graphic Novel 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
AFTER: The Graphic Novel 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AFTER: The Graphic Novel 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

AFTER: The Graphic Novel 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AFTER: The Graphic Novel 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Komiksy od společnosti Piatkus.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy AFTER: The Graphic Novel 1 je 426 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.