After 2 - Sľub, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 367 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

After 2 - Sľub, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
After 2 - Sľub, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

After 2 - Sľub, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tessa sa dozvedá krutú pravdu o začiatkoch jej vzťahu s Hardinom. Už neraz sa presvedčila, že chlapec, ktorého miluje, býva krutý, ale také poníženie nečakala ani v najhoršom sne. Musí sa zmieriť s tým, že Hardin navždy ostane...Hardinom. Že by sa v ňom až tak veľmi mýlila? Rozum aj blízki jej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy After 2 - Sľub, 1. vydání je 401 Kč

Výběr knih autora Anna Todd

Zobrazit všechny knihy autora Anna Todd
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.